Velkommen til min blog, i må meget gerne komme med kommentarer til mine kreationer :-)

torsdag den 11. august 2011

Hygge i køkkenet

I dag har været en temmelig grå og lidt trist dag, hvis man tænker på vejret :-) men det har også givet anledning til lidt hygge i køkkenet :-) herunder ses resultatet :-)

Der er blevet syltet i stor stil for første gang :-) indtil videre er det blevet til et par glas rødbeder og agurker, men køkkenhaven er stadig fyldt med lækre friske grøntsager, så mon ikke jeg får lavet nogle flere glas :-) Opskrifterne har jeg fået fra den grønne syltebog som jeg har fået af min mor :-)

Lidt sødt til ganen blev det også til. Let banankage fra Karolines Køkken app til IPhone :-) den var dejlig svampet og rigtig lækker, næste gang tror jeg, jeg vil prøve med hakket chokolade i :-)


Cheasy grovboller til madpakken eller som et lille mellemmåltid :-) opskriften er igen fra Karolines Køkken app :-) jeg lavede lidt om i opskriften, da jeg ikke lige lå inde med knækkede hvedekerner, brugte hvid hvede i stedet og så tilførte jeg også rosiner og solsikkekerner til :-) de blev rigtig lækre :-)

1 kommentar:

  1. Hej Lone

    Jeg fandt lige frem til din blog :D Hyggeligt at du også er blevet blogger!

    SvarSlet