Velkommen til min blog, i må meget gerne komme med kommentarer til mine kreationer :-)

onsdag den 30. november 2011

Småkager og andet mundgodt :-)

Så blev det tid til julebag, så det blev til en hel dag i køkkenet :-) vi fik bagt brune kager, peberkager, pebernødder, chokochili kager, jødekager, specier og finsk brød. Så nu skulle der være småkager til hele julen :-) opskrifterne har jeg fra Amo den store julebagebog, en fantastisk bog :-)


Det blev også til små chokolader fyldt med en slags karamelmasse, som man får af at koge en dåse kondenseret mælk i 3-4 timer, en sjov lille ting jeg fandt i et af mine utallige mange "koneblade" jeg elsker simpelthen mine blade :-)


Nå ja, ej at forglemme, så fik jeg også lige bagt tre kager til weekendens fødselsdage, som skal lægges sammen og pyntes de næste par dage :-)
Sif fylder 7 år på søndag :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar