Velkommen til min blog, i må meget gerne komme med kommentarer til mine kreationer :-)

fredag den 18. november 2011

Lang tid siden sidst

Så er det vist tid til at blogge lidt igen :-) Man kan vist roligt sige at bloggen er blevet forsømt op det sidste :-/ Men det er ikke ensbetydende med at der ikke bliver syslet herhjemme:-) næ nej, jeg har skam fået lavet en masse, ikke så mange kager, men det er også ok med en lille pause, så har jeg tid til at dyrke min anden passion, at sy :-) alt imens jeg også lige skriver 2 eksamensopgaver, jeg læser PD i Logopædi(på dansk Talepædagog)
Her kommer et lille udpluk af det jeg har fået tiden til at gå med de sidste par uger.


En lille fin engel blev "født" og pakket pænt sammen med lidt chokolade, fin lille værtindegave :-)


Og læg så lige mærke til mit nyankomne sticker, Tulle&Trille i en stjerne :-)


En eftermiddag hvor vi sad omkring køkkenbordet og hyggede med perler, tuscher, papir og saks, blev disse fine blomster-stjerner til, jeg tror de skal pynte på julens gaver :-)


De her elefanter og vinterharer (nederste billede) er ved at være et stykke tid siden jeg har lavet dem, jeg har bare ikke fået lagt dem ind før nu :-) dem på billedet ovenfor , er julelefanter og jeg sælger dem som par eller enkeltvis. Et par koster 199 kr og en stk koster 115 kr.


De her to søde elefanter, kan man f.eks bruge til barslesgave, eller bare have stående derhjemme :-)


Små vinterharer til at hænge på troldegrenen eller lade dem sidde i vindueskarmen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar