Velkommen til min blog, i må meget gerne komme med kommentarer til mine kreationer :-)

onsdag den 26. oktober 2011

Prinsessekage

Så har jeg været på endnu et kursus, denne gang et prinsessekursus :-)


Vi fik udleveret en kage bagt efter "classic wonder mold" fra wilton som jeg selvfølgelig også fik købt bla. :-) kagen er herefter smurt op med smørcreme og der er sat frynser på 4 steder rundt under kjolen op i trekanter og derefter er kjolen betrukket med indfarvet fondant. Fondanten drillede rigtig meget der hvor den skulle "hives" op ved frynserne, så jeg var nødt til at klippe i fondanten og skjule kanterne med en sløjfe med lange bånd :-) blusen er også fondant med et pyntebånd rundt om skuldrene. Til slut er kjolen drysset med lidt grønt glimmer. 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar